sven862 wrote: Samas talvel püügikäigus libisesin jääl ja kukkusin vända (rulli oma) tiba kõveraks, algul oli kuidagi imelik aga töötab siiani.
Ilma sulgudeta oleks see tipptasemel lause :woohoo:
Mäletan, et Mati hoiatas tookord ka horisontaalse autos hoidmise eest... Äkki on siis nii, et kui mõlemad ridvapooled lahtiselt tagaistme peal ja auto rapub, siis rulli raskus võib ridva ülemisele poolele liiga teha. Kui nad omavahel miskise lindiga kokku tõmmatud on, siis vast asi parem..
Kosmeetikakotike on kindlasti abiks, kuid mõtisklen natuke toekama rullikaitse peale. Näide: viimastel kordadel, kui jõekas on otsas olnud, olen vette järgi läinud. Kuna vesi võib olla sügav, olen koti enne seljast maha visanud. Kui varurull on kotis, siis võib see korraliku obaduse saada. Seepärast mõtlen, et äkki peab ikka mingi kõvem karp olema?
Üks väike argument on rulli jõe ääres külge panemisel veel - kui ritv on kasvõi selle riidest kotikese sees (see, mis ridvaostuga kaasa tuleb), siis on teekond jõeni minu meelest tiba mugavam, kuna muidu kipub stuff vegetatsiooni sisse lihtsamini kinni jääma. Vahe ei ole suur, kuid siiski...
Eks see ole suuresti individuaalne asi, kuidas keegi on harjunud ja mugavamaks peab. Näiteks paljud ei võta jõe äärde üldse kotti kaasa, vaid on vestiga. Kardetavasti siis muud varianti ei ole - rull peab sel juhul kogu aeg ridva küljes olema...