Alates 01.05.2022 on foorum vaid lugemiseks. Selleks on peamiselt kaks põhjust: portaal "kolis ümber" platvormi viimasele versioonile, kuid kahjuks pole veel välja lastud foorumi komponendi töövalmis versiooni ning eesti keelset tõlget. Samuti on viimastel aastatel olnud probleemid spämmijatega, kes murravad läbi ka spämmikaitsest.

  • Aitäh 11000 foorumipostituse eest ning loodetavasti kohtume uuesti tulevikus!

Rullid (haspel,multi,nevskaja jne.)

More
11 years 4 months ago #3715 by aapua
Aga mida see rulli eraldi transport annab? Mul on rull stabiilselt ridva küljes, pole seda peale-maha kerimist. Ei saa küll aru, miks selline transport rulli kuidagi rohkem kulutama peaks. Samuti jalutan püügikohale kuitahes pika maa kuitahes rasket maastikku läbides ikka nii, et ritv on käes (küll kokkupanduna) ja rull küljes.
More
11 years 4 months ago - 11 years 4 months ago #3716 by hannes
Irww, lootsin siin vaikselt, et keegi seda ei küsi, kuna ma ei oska seda siin kuigi adekvaatselt ära põhjendada :woohoo: :cheer:

Seda rääkis mulle kunagi Normarki Mati, et ritvadele pidi sõidu ajal kehvasti mõjuma, kui rull on küljes. Ilmselt mingi vibratsioon / hõõrdumine äkki? Ausalt öeldes ma enam seda teooriat täpselt ei mäleta, mäletan vaid seda, et rull tuleb ridva küljest maha võtta :cheer:

Kuna ma usun vanemaid inimesi, siis olen seda juttu tõsiselt võtnud :woohoo:
Last edit: 11 years 4 months ago by hannes.

More
11 years 4 months ago #3717 by Jeekim
Lihtsalt harjumus, aga ühtlasi ka ettevaatusabinõu. Rull kotti ja ritv säilitustorusse.
More
11 years 4 months ago #3718 by aapua
Kui ritva torus kanda, siis tõesti tuleb rull maha kerida, muudmoodi ei ole võimalik. Olen nii teinud mõned korrad, siis sai laiskus võitu. Ritv on autos mitte püstises asendis vaid tagaistme peal pikali, ei ole erilist rappumist ja vibrat-hõõrdumist täheldanud. Samas, ega ma ei vaidle, võibolla käitun hoopis mina valesti.
More
11 years 4 months ago #3719 by sven862
Ma mõtlesin ka vahepeal, et peaks kõmpimise ajal rulli maha võtma. Et koperdan kuskil auku ja kukun ridva/rulli peale, kuid samamoodi võin sellili kukkuda...õnneks on tekkinud refleks, et kui koperdan siis ritv kukub tiba eemale. Samas talvel püügikäigus libisesin jääl ja kukkusin vända (rulli oma) tiba kõveraks, algul oli kuidagi imelik aga töötab siiani.

Hoian ikkagi alati ritva ja rulli koos ning sõidu ajal samuti istme peal. Pigem hakkan rulli maha unustama vms kui kruttima hakkad :D ma nats udupea.
More
11 years 4 months ago - 11 years 4 months ago #3720 by hannes

sven862 wrote: Samas talvel püügikäigus libisesin jääl ja kukkusin vända (rulli oma) tiba kõveraks, algul oli kuidagi imelik aga töötab siiani.

Ilma sulgudeta oleks see tipptasemel lause :woohoo:


Mäletan, et Mati hoiatas tookord ka horisontaalse autos hoidmise eest... Äkki on siis nii, et kui mõlemad ridvapooled lahtiselt tagaistme peal ja auto rapub, siis rulli raskus võib ridva ülemisele poolele liiga teha. Kui nad omavahel miskise lindiga kokku tõmmatud on, siis vast asi parem..

Kosmeetikakotike on kindlasti abiks, kuid mõtisklen natuke toekama rullikaitse peale. Näide: viimastel kordadel, kui jõekas on otsas olnud, olen vette järgi läinud. Kuna vesi võib olla sügav, olen koti enne seljast maha visanud. Kui varurull on kotis, siis võib see korraliku obaduse saada. Seepärast mõtlen, et äkki peab ikka mingi kõvem karp olema?

Üks väike argument on rulli jõe ääres külge panemisel veel - kui ritv on kasvõi selle riidest kotikese sees (see, mis ridvaostuga kaasa tuleb), siis on teekond jõeni minu meelest tiba mugavam, kuna muidu kipub stuff vegetatsiooni sisse lihtsamini kinni jääma. Vahe ei ole suur, kuid siiski...

Eks see ole suuresti individuaalne asi, kuidas keegi on harjunud ja mugavamaks peab. Näiteks paljud ei võta jõe äärde üldse kotti kaasa, vaid on vestiga. Kardetavasti siis muud varianti ei ole - rull peab sel juhul kogu aeg ridva küljes olema...
Last edit: 11 years 4 months ago by hannes.
Time to create page: 0.107 seconds
Powered by Kunena Forum