Jeekim, ei olnudki tegelikult otsest põhjust. Poisipõlvest saati huvi "karule kõhtu vaadata"
Tegelikult siin hiljaaegu oli arutelu, et kas Magseal on "igavene", või kui ruttu see kulub.
Mu Luvias on saanud üle 700 püügitunni ning kordagi pole ma tal rootorit maha võtnud. Oligi paras hetk vaadata, kas õli on alles, või mitte. Enamus õliringist oli tõepoolest olemas, KUID siiski mitte terve ring!
Eks landi lahti kiskumist jms rullilõhkumist on võlli hästi veidi "8" käima pannud, mis tähendab, et puks magseal ketta vahel ei käi tsentris. Ja just laiemas vahes ongi õli puudu. Selle täitsin pärast rulli kokkupanemisel ära, niiet peaks jälle mõneks ajaks muretu olema.
Puhastamine ja uus määre andis kusjuures rullile "siidisust" juurde kah, mitte, et tal ennegi midagi viga oleks olnud.
Ridiculous, mismoodi see tamiil veel sinna sai sattuda? Ja mis ta punaseks värvis? Rootori all on ainult magseal õli ja see on tumepruun.
Pool "kahinat" küll kuidagi tekitada ei saa. Küll saab aga võimendada olemasolevat kahinat, mis rullist tuleb. Käitub nagu "kõlakast".
See uue Luviase "samurai kiiver" ongi vist suuremate mudelite puhul silmatorkavam...