Alates 01.05.2022 on foorum vaid lugemiseks. Selleks on peamiselt kaks põhjust: portaal "kolis ümber" platvormi viimasele versioonile, kuid kahjuks pole veel välja lastud foorumi komponendi töövalmis versiooni ning eesti keelset tõlget. Samuti on viimastel aastatel olnud probleemid spämmijatega, kes murravad läbi ka spämmikaitsest.

  • Aitäh 11000 foorumipostituse eest ning loodetavasti kohtume uuesti tulevikus!

Rullid (haspel,multi,nevskaja jne.)

More
9 years 2 months ago #6931 by Ridiculous
Seda, miks täpselt tamiil sinna sattus on raske öelda. Ilmselt asjaolude kokkulangemine: külm ilm, sellest veidi kange värske tamiil, väga kerge peibutisega püüdes sasi ja siis tamiili rootori vahele kerimine. Igal juhul sinna ta sai ja no sel hetkel valge lume taustal tundus selline tumepunane, aga magseal õli ta suht kindlalt oli.

Ega kahin jah ilmselt poolist ei pärine. Ma eeldan, et see tuleb sellest, et poolita ehk nö koormuse või raskuseta kerides kahinat pole, aga pooli lisamisel tuleb. Ei tea täpselt, aga kuna see kõik vaid märjaga toimub, siis mõtlesin, et ehk on asi selles, et õlitihend rootori vahelt (osaliselt) läinud ja siis vesi sisse pääseb.

Mul jälle paraku selline pealehakkamine karu kõhtu vaadata puudub :) Nagu jõeka teemast näha, siis piirdusin ka viimane kord vaid karu jälje imetlemisega ;)
More
9 years 2 months ago - 9 years 2 months ago #6937 by ceemic
Ukrainlane on jälle ühe huvitava video lisanud:

Daiwa Aegis 2004.
Jälgige videos ~1:22 juures, kuidas magseal ketta vahel puks tsentrist väljas on, ning laiemas vahes magseal õli puudu (roheline IAR osa paistab).
Täpselt sama asi, millest ma eespool rääkinud olen. Näinud olen seda ühe Caldia ja kahe Luviase puhul.
Eks võib üsna kindlalt väita, et kõik need rullid on saanud korralikult vatti, ning näiteks kinnijäänud lante on "rulliga" sikutatud. Samas kes meist nii ei teeks...
See paistabki magseali kõige nõrgem koht olevat. Kui õli ise just ära ei "kulu", siis füüsiline suurem vahe "õlitihendi" siiski katkestada võib. See omakorda tähendab, et vesi ja muu sodi võib sisse pääseda.
Last edit: 9 years 2 months ago by ceemic.

More
9 years 2 months ago #6956 by ceemic
Uus Luvias "preorderina" digitakas kah olemas:
www.digitaka.com/item.php?item=2568
Hind palju mõistlikum võrreldes platiga, erit veel arvestades tasuta saatmist.
More
9 years 2 months ago - 9 years 2 months ago #7002 by JimBob
Kuna siin mõned tegelased armastavad oma rulle molekulideks kakkuda siis on mul teile küsimus.
Mul on olemas päris mitu Shimano Catana rulli ja osad neist on tagasiduriga.
Üritasin ükspäev siis väikest hooldust teha määrimise ja õlitamise näol kuid kahjuks ei suutnud ma neid tagasiduriga rulle lahti võtta ja päris vägistama ei tahtnud hakata.
Esisiduriga rullide kohta on videosid ja õpetusi terve internet täis - tagasidurit pole üldse!

Nagu aru saan siis rootori võlli saab maha alles siis kui korpus on küljepealt lahti võetud ning mõned vidinad seest eemaldatud. Mina jäin aga pidama korpuse lahtivõtmise juurde kuna see ei tahtnud tükelduda.
Eemaldasin 3 kruvi mis peaks kõigi eelduste kohaselt kahte poolt koos hoidma kuid siiski ei soovinud korpus kaheks laguneda ja jõuga ma päris ei julgenud seda teha.
Pilt kah siis rullist.
Attachments:
Last edit: 9 years 2 months ago by JimBob.
More
9 years 2 months ago #7003 by Vertu
Pole isa catanat avanud aga need tagasiduriga shimanod mida näppinud olen on sellises süsteemiga et keera see taga siduri nupp maha enne avamist. Selle hõbedase osa alla ei või kruvi olla? Võimalik on ka see et korpuse pooled võivad omavahel nii kinni nakkunud olla et natuke jõudu vaja. Võid ka rootorit kinni hoidva mutri lahti keerata, saad vähe rootori eemale. Äkki seal all kruvi. Üldiselt selline rull kokku-lahti võtta on lihtne värk.
More
9 years 2 months ago #7004 by ceemic
Väga suure tõenäosusega just rootori all üks-kaks kruvi ongi.
Time to create page: 0.123 seconds
Powered by Kunena Forum